FAQ 7 Wonders

Nie. Tylko pierwsza karta w kolorze, którego jeszcze nie masz w swoich zasobach, jest wznoszona za darmo – niezależnie od aktualnej epoki. Jeśli wzniosłeś już niebieską budowlę w swoim mieście, nie możesz użyć efektu do wzniesienia kolejnej niebieskiej budowli.

Nie.

Tak, efekty Liderów sumują się i są aktywne w każdej kolejnej epoce (z wyjątkiem efektów natychmiastowych).

Nie, ten efekt działa wyłącznie na karty budowli.

Tak, wszystkie posiadane monety możesz przeznaczyć na opłacenie kosztu rekrutacji.

Tak. Mimo że transakcja była darmowa, nadal uważa się ją za zakup, za który otrzymujesz 1 monetę.

Tak. Dzięki temu symbolowi , cud Siracusa można konstruować w dowolnej kolejności.

Oba symbole  nie są uważane za pałne symbole naukowe, wiec nie mają na siebie wpływu/nie mogą współdziałać.

Tak. Karty Miast to nowa kategoria budowli, które możesz wznieść w swoim mieście.

Nie. Tylko karty powodujące utratę monet powodują zaciąganie długów.

Tak. Utrata monet zawsze następuje po ich zdobywaniu.

Trzeci z graczy nie otrzymuje żadnych żetonów Konfliktów (zwycięstwa ani porażki), ponieważ w Konflikcie nie było przeciwnika.

Żeden z graczy nie otrzyma żadnego żetonu Konfliktu.

Tak. Mimo że transakcja była darmowa, nadal uważa się ją za zakup, za który otrzymujesz 1 monetę.

Oba symbole  nie są uważane za pałne symbole naukowe, wiec nie mają na siebie wpływu/nie mogą współdziałać.